הייניקן האריכה בשלוש שנים את חוזה החסות שלה עם ליגת האלופות של אופ"א, עד לתום עונת 2017/18. כך מפרסמת סוכנות הידיעות "רויטרס". על-פי הערכות של מומחים בתעשיית עסקי הספורט, יצרנית הבירות ההולנדית תשלם להתאחדות הכדורגל האירופי בין 50 ל-55 מיליון אירו לעונה במסגרת העסקה החדשה - סכום שיגלם עלייה של כ-15% ביחס להסכם הנוכחי בין הצדדים (שמסתיים ב-2014/15).
בכך, מותג הייניקן ימשיך להיות שותף של הצ'מפיונס ליג לפחות 13 שנים רצופות (מאז 2005). הקשר בין חברת הייניקן לאופ"א הולך אפילו אחורה יותר, אם לוקחים בחשבון שלפני כן, פרסמה הייניקן בליגת האלופות בירה נוספת שהיא מייצרת - אמסטל.
הספונסרים המסחריים הנוספים של ליגת האלופות כיום הם פורד, גזפרום, סוני פלייסטיישן, מאסטרקארד ו-UniCredit. על-פי דיווחים שונים, לקראת 2015/16 צפויה אופ"א להוסיף ספונסר נוסף לרשימת השותפים של הצ'מפיונס ליג - שיגיע מסקטור התעופה.
על-פי הדוחות שלה, הכניסה אופ"א בעונת 2011/12 סך של 1.16 מיליארד אירו מליגת האלופות, כש-260.9 מיליון אירו מתוך סכום זה הגיע ממפרסמים וספונסרים. החוזים החדשים שנחתמו לעונות 2012/13-2014/15 הבטיחו עלייה בסך ההכנסות של המפעל לסביבות ה-1.35 מיליארד אירו מדי עונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.