חברת דנשר מותחת את המותג MOOI ומשיקה סדרה של טבלאות שוקולד פרימיום. הסדרה תכלול 6 טעמים, בהם שוקולד מריר ושוקולד חלב עם מילויים שונים.
המותג כלל עד היום סדרה של עוגיות וגליליות בטעמים שונים.
שוק טבלאות השוקולד נאמד ביותר מ-400 מיליון שקל בשנה, מתוכו שוק טבלאות שוקולד הפרימיום מוערך ב-50 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.