למיקרוסופט יש תוכניות גדולות לעונת החגים המתקרבת. על פי הבלוג Supersite for Windows של פול ת'רוט, המתמחה במוצרי מיקרוסופט, החברה מתכננת למכור ברבעון הנוכחי, עונת החגים בארה"ב, 16 מיליון טאבלטים מבוססי ווינדוס.
מדובר בכמות דומה למה שמכרה אפל בעונת החגים של 2011 (15.5 מיליון אייפדים). בעונת החגים של 2012 מכרה אפל 22.9 מיליון אייפדים. על פי הערכות, מיקרוסופט לא תצליח למכור כמות כזו של טאבלטים מתוצרתה, ה-Surface, אולם ייתכן כי תצליח למכור כמות דומה של טאבלטים מסוגים שונים המריצים את מערכת ההפעלה שלה.
לשם כך תקצה השנה מיקרוסופט 405 מיליון דולר בתקציב לחנויות, קידום ותמריצים לקנייה של המוצרים.
ברבעון החולף הכפילה מיקרוסופט את מכירות ה-Surface, וההכנסות מכך הסתכמו ב-400 מיליון דולר - יותר מכפול מהרבעון הקודם.
מיקרוסופט הרוויחה ברבעון בסך הכל 5.24 מיליארד דולר, שהם 62 סנט למניה, עלייה של 17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. אנליסטים בוול סטריט צפו לה רווח של 54 סנט למניה ברבעון הפיסקלי הראשון. הכנסות החברה טיפסו ב-16% והסתכמו ב-18.53 מיליארד דולר - לעומת הצפי בשוק להכנסות בהיקף 17.79 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.