פייסבוק העולמית הודיעה על פתיחת תחרות Global Studio Awards 2014, אשר במסגרתה תבחר את הקמפיינים הטובים בעולם שנערכו בפייסבוק. בתחרות יוכלו להשתתף סוכנויות ומותגים אשר העלו קמפיין בפייסבוק בין פברואר 2013 עד סוף ינואר 2014.
צוות השיפוט יהיה מורכב מאנשי המחלקה הקריאטיבית של פייסבוק וקבוצה של אנשי פרסום מסוכנויות מובילות בעולם.
הזוכים יקבלו את הפרסים בטקס מיוחד שייערך בחודש מארס בניו-יורק. הפרסים יחולקו לפי 4 קטגוריות, כאשר הפרס החשוב מכולם הוא "הפרס הכחול" הנושא את האות F.
בתחרות דומה שנערכה בשנה שעברה זכה מותג העוגיות oreo בשני פרסים כחולים עבור מהלכים שונים שבוצעו ברשת החברתית. מותגים בולטים נוספים שזכו לפרסים היו נייק ו-P&G.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.