התאגיד של כוהנת החיים הטובים, מרתה סטיוארט, צפוי להיכנס לתקופה של קיצוצים. התאגיד, Martha Stewart Living, מינה בימים האחרונים מנכ"ל חדש בשם דניאל דינסט, כאשר המטרה הברורה שלו תהיה לנסות להעביר את החברה לפסים רווחיים.
התאגיד עשה מאמצים בשנים האחרונות לשנות את הפוקוס מחברת מדיה לחברת מוצרים ממותגים. למנכ"ל החדש יש ניסיון רב בתחום הקמעונאות, והכוונה היא ככל הנראה לבצע מהלך התייעלות משמעותי בחברה במטרה למקד עוד יותר את הפוקוס.
החברה ספגה בחודש האחרון מכה קשה לאחר שנאלצה לקצר את החוזה שלה למכירת מוצרים ברשת JC Penney לשנת 2017, ולא עד לשנת 2021 כמו בחוזה המקורי. הקיצור נעשה בעקבות איום בתביעה מצד Macy's, איתה הייתה לה התחייבות חוזית סותרת.
החברה הודיעה בשנה שעברה כי תפסיק לפרסם את המגזין "Living" ותתמקד בפעילות תוכן בדיגיטל. ההערכות הן כי המנכ"ל החדש יוציא את התוכנית הזו אל הפועל ויחפש גם דרכים להעלות תכני וידיאו בדיגיטל במקום ברשתות הטלוויזיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.