תאגיד קלוג, המייצר ומשווק דגני בוקר תחת המותגים הבולטים קלוג'ס ורייס קריספיס, צפוי לפטר 7% מכוח-האדם שלו בעולם. מדובר בכ-2,000 עובדים אשר יעזבו את החברה כחלק מתוכנית רב-שנתית שלה.
תוכנית הקיצוצים נגזרת מירידה עולמית בצריכה של מוצרים המיועדים לארוחות בוקר ושל חטיפים שונים.
על-פי נתונים עדכניים, כ-90% ממשקי-הבית בארה"ב קונים מותג אחד לפחות של דגני בוקר, אך ב-3 השנים האחרונות הקטגוריה נמצאת בירידה.
אנליסטים טוענים כי הסיבות לירידה בצריכה הן חוסר ביטחון כלכלי של הצרכנים ונתוני האבטלה שאינם משתפרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.