חברת web done הישראלית מועמדת בגמר בקטגורית ממשל בתחרות SMLA) Social Media Leaders Awards 2013). החברה מועמדת בזכות קמפיין הסושיאל שהובילה במהלך מבצע "עמוד ענן".
התחרות השנתית, הנערכת על-ידי אוניברסיטת וורטון בשיתוף גופי המדיה המובילים בעולם, תתקיים בארה"ב בחודש הבא.
SMLA מעניקה פרסים עבור הישגים יוצאי דופן בעולם המדיה החברתית בכל רחבי העולם. מאות גופים וחברות מ-18 מדינות שונות הגישו את מועמדותם ב-16 קטגוריות המייצגות תעשיות שונות. בין המועמדים הסופיים לפרס נכללות חברות מובילות עולמיות כמו DELL, Adobe, אמריקן אירליינס ועוד.
חברתdone מועמדת בשל ניהול אסטרטגיית הרשתות החברתיות של פיקוד העורף במהלך מבצע "עמוד ענן". במהלך המבצע יצרו מאות אלפי אזרחים דיאלוג עם פיקוד העורף באמצעות פייסבוק, אינסטגרם ורשתות החברתיות.
לדברי מיכל שרייבר, מנכ"לית web done, "ההכרה במהלך משמחת מאוד ומסמלת דרך חדשה לשימוש ברשתות חברתיות שלא רק על מנת 'למכור או לשווק' מוצר אלא כדי להעביר מסרים מורכבים יותר".
חברת web done הוקמה בשנת 2009 על-ידי שרייבר. החברה מתמחה בהפקת מידע אסטרטגי מן הרשת, בפרסום ושיווק אינטרנטי ובהעברת מסרים מורכבים על-ידי שימוש בכלי סושיאל מדיה. בין לקוחות החברה: פז, בנק הפועלים, הטכניון, בורגראנץ' ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.