בזכות הביטקוין: הכנסות של 3 מ' ד' ב-4 ימים לחברת מחשבים

חברת KnCMiner, המפתחת ומשווקת את המחשבים המאפשרים לאנשים "לייצר" את הביטקוין, הכניסה מיליוני דולרים בעקבות הזינוק בערכו של הביטקוין ■ המטבע הוירטואלי טיפס היום לשיא היסטורי של 500 דולר

אומנם רבים מטילים ספק בכל מה שקשור לביטקוין, אך בינתיים מי שהחזיק בו בחודשים האחרונים יכול לצחוק כל הדרך אל הבנק, לאחר שהמטבע הוירטואלי נגע היום בשיא היסטורי של 500 דולר לביטקוין אחד. כלומר, זינוק של כ-250% בפחות מחודשיים.

עם זאת, כעת מתברר כי לא רק סוחרי הביטקוין יכולים לחייך. סאם קול, מרקוס ארלנדון ואנדרס קנמר, הרוויחו מה"באז" סביב המטבע הוירטואלי מבלי להחזיק או לסחור בו. השלושה, בעלים של חברת KnCMiner, הצליחו לייצר הכנסות של 3 מיליון דולר בתוך 4 ימים בגלל הזינוק בערכו של הביטקוין.

נזכיר, ישנם 3 דרכים להחזיק בביטקוין. ניתן לרכוש אותו וניתן לקבל אותו כתשלום עבור מוצרים שונים. דרך נוספת היא פשוט לנסות "לייצר" אותו (המונח המקצועי נקרא "כרייה" - "mine") באתר cyberspace.com. עם זאת, לכרות ביטקוין הוא עניין מסובך הדורש משאבי מחשוב עצומים שמבצעים אלפי אלגוריתמים מסובכים. חברת KnCMiner מפתחת ומשווקת את המחשבים הייחודיים שמאפשרים לאנשים "לייצר" את הביטקוין.

במהלך 4 ימים, בין ה-7 ל-10 בנובמבר, כאשר מחירי הביטקוין זינקו בחדות, חברת KnCMiner מכרה כ-5,000 יחידות של מחשב הביטקוין החדש שלה. מחירו של מחשב אחד עומד על 7,000 דולר (וכן, הם מקבלים תשלום באמצעות ביטקוין). רגעי השיא של המכירות הגיעו כאשר בנקודה מסוימת החברה ייצרה הכנסות של כ-600 אלף דולר בפחות מ-5 דקות.