"הבצפר" של חברות הפרסום מקים זרוע בינלאומית שתפתח ותחבר את בוגריו לתעשיית הפרסום העולמית. כשלב ראשון סיכמו קברניטי "הבצפר" על שיתוף-פעולה עם Z-Academy, האקדמיה להכשרה מעשית של רשת הפרסום העולמית Y&R.
במסגרת שיתוף-הפעולה, מדי שנה יזכה הסטודנט המצטיין של "הבצפר" במלגה להכשרה בת 3 חודשים באחד מסניפי Y&R בעולם.
שיתוף-הפעולה בין זד אקדמי ל"הבצפר" של חברות הפרסום הוא תוצר של יוזמה שהוביל אדם אבנון, מנכ"ל Y&R ישראל, מול יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד הפרסום.
בזד אקדמי מכשירים סטודנטים מצטיינים מכל העולם, בתוכנית אימון ותרגול מעשית מול לקוחות אמיתיים. כל סטודנט מצטרף לצוות שמטפל באחד מהלקוחות הבינלאומים הגדולים של הרשת, כגון מיקרוסופט, נוקיה, פורד, סיטיבנק ועוד, וישובץ לפי הכשרתו בקראייטיב או בתכנון האסטרטגי והדיגיטל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.