חברת סוני מכרה יותר ממיליון קונסולות של פלייסטיישן 4 בצפון אמריקה במהלך היממה הראשונה שלאחר ההשקה.
השיא במכירות, שעולה על זה שנרשם עם השקת הדגם הקודם - פלייסטיישן 3 - בשנת 2006, נרשם בשעה שמנכ"ל החברה, קזואו היראי, מנסה להפוך את קונסולת המשחקים למוקד אסטרטגיית הרה ארגון של החברה.
הלחץ על היראי החריף לאחר שהחברה הפתיעה את המשקיעים בחודש שעבר עם דיווח על הפסדים ברבעון השני של השנה. משתמשים אחדים אמרו כי ייתכן שיש תקלה באור החיווי של כפתור ההדלקה של המכשיר.
סוני זוכה ליתרון מוקדם בתחרות על תשומת הלב של שחקנים מול חברת מיקרוסופט, שתשיק את ה-Xbox One מאוחר יותר השבוע. סוני, שהמטה שלה שוכן בטוקיו, תמחרה את הקונסולה ב-399 דולר, 100 דולר פחות ממחיר הקונסולה של מיקרוסופט, במטרה להשיג יתרון בענף - שהיקפו עומד על 93 מיליארד דולר - לפני עונת הקניות של חג המולד.
"המכירות של פלייסטיישן 4 טובות מהצפוי", כך אמר קוקי שיריישי, אנליסט ב-SMBC Nikko Securities Inc.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.