חברת פלאפון מקימה רשת קמעונאות בתוך מרכזי השירות שלה - כך נודע ל"גלובס". במסגרת זו החלה החברה לפרוס בחודש האחרון חנויות אביזרים בתוך מרכזי השירות שלה בשיטת חנות בתוך חנות. ככל הנראה זהו חלק ממהלך קמעונאי גדול שהחברה מובילה בימים אלה, ושבראשותו עומדת רונית אפשטיין, מנהלת אגף ציוד קצה בחברה.
עד כה הוקמו שמונה חנויות בתוך המרכזים בבאר-שבע, ברמת-גן, בחיפה, בנצרת, בחדרה ועוד. לפי הערכות יוקמו בכל מרכזי השירות של החברה חנויות דומות בחודשים הקרובים. בחנויות האביזרים נמכרים מחשבים, טאבלטים, כיסויים לסמארטפונים וטאבלטים, אוזניות, מטענים ומגוון אביזרים נלווים לסלולר ולמחשבים.
המהלך של פלאפון ממשיך את המגמה הבולטת ברבעונים האחרונים, שלפיה היא מוכרת ציוד קצה בהיקף נרחב בשוק.
באחרונה גם סלקום החליטה להרחיב את פעילות המכירות שלה, וגם היא מקדמת פעילות מכירה של אביזרים וציוד נלווה דרך אתר ייעודי שהקימה ושנקרא "חנות המובייל של ישראל". בשביל לגרום לצרכנים להעדיף את החנות שלה, סלקום מציעה משלוח חינם עד הבית, פריסה ל-12 תשלומים ללא ריבית ואחריות יצרן מקורית, כולל פריסה ארצית לנקודות שירות.
פרטנר הודיעה באחרונה על הקמת חטיבה קמעונאית שבראשה יעמוד סמנכ"ל השיווק לשעבר של החברה צביקה שיינפלד, ובזמן הקרוב צפויה החברה להשיק פעילות מתחרה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.