אחרי יום הקניות ההיסטרי בחנויות בארה"ב - בלאק פריידי, מתרחש היום (ב') הסייבר מאנדיי - יום המבצעים הווירטואלי ברשת. חברת PayPal ערכה סקר בקרב למעלה מ-4,500 איש בגילאים 16 עד 64 במספר מדינות בעולם - ארה"ב, בריטניה, קנדה, גרמניה, צרפת, רוסיה, איטליה, אוסטרליה וסינגפור - לפיו עולה כי מרבית הצרכנים נהנים מאוד מהיכולת לבצע רכישות און-ליין ושונאים את בהלת הקניות השנתית.
שישה מתוך 10 נשאלים מעדיפים לבצע רכישות באינטרנט מאוחר בלילה, אחד מתוך כל 6 נשאלים הודה כי צעק על קרוב משפחה בגלל קניות לחג, ו-13% מודים כי דחפו אנשים בתור לקניות.
מנתוני חברת התשלומים PayPal עולה כי במהלך ארועי בלאק פריידי מיום שישי האחרון, נרשמה עלייה של למעלה מ-99% במספר הקונים באמצעות שירות התשלום של החברה בסמארטפונים ובטאבלטים, לעומת מספר הקונים ביום זה אשתקד.
נתון מעניין נוסף שעולה מפילוח הרכישות שבוצעו על-ידי אזרחי ארה"ב במובייל במהלך הימים האחרונים, הוא שמרבית הרכישות בוצעו בשעות הערב, כלומר בתום יום העסקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.