אורנג' הודיעה היום (ב') על הרחבת מגוון מכשירי הטאבלטים הנמכרים בחנויות ובאתר האינטרנט שלה, במטרה להתמודד עם פריחת הרשתות והחנויות הפרטיות למכירת סמארטפונים וטאבלטים.
אורנג' נמצאת כבר מספר חודשים במהלך בו היא מציעה למכירה סמארטפונים גם ללקוחות שאר מפעילות הסלולר ובהקמת חטיבה קמעונאית, כאשר הטאבלטים החדשים ימכרו בחלקם גם בגרסה ללא מודם סלולרי. "הרחבת מגוון הטאבלטים עומד בהלימה לאסטרטגיה הקמעונאית שלנו להציע מגוון רחב של ציוד קצה ואביזרים נלווים מהמותגים המובילים במחירים אטרקטיביים, כך שכל הציבור הרחב יוכל ליהנות מהם ללא קשר לאיזה חברה הוא משתייך", אומר צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית של פרטנר.
הטאבלטים החדשים שאורנג' מציעה, כוללים את האייפד אייר של אפל בגרסת 16 ג'יגה עם מודם סלולרי ב-2,800 שקל, MemoPad 7 של אסוס בגרסת WiFi ב-1,000 שקל, נקסוס 7 של אסוס בגרסת 2013 עם WiFi ב-1,450 שקל, G Pad 8.3 של LG גם בגרסת WiFi ב-1,800 שקל, טאב 3 גרסה 10.1 של סמסונג עם WiFi ב-2,000 שקל וגלקסי טאב 3 גרסת 7 אינץ' עם WiFi ב-1,300 שקל.
מספר שעות לאחר שחברות הסלולר הודיעו על השקת הטאבלט של אפל, הצטרפה גם איי דיגיטל לחגיגה כאשר הודיעה על התחלת מכירת האייפד אייר החל ממחר ב-2,300 שקל והאייפד רטינה ב-1,880 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.