בזמן שרשתות קמעונאיות מכוונות בפרסומים בעיקר לקהל הנשי, מתברר כי דווקא הקהל הגברי הוא זה שאמור היה לקבל את מרבית החיזורים. ממחקר שערכה רשת ESPN עולה כי גברים קונים יותר מנשים בתקופת החגים.
לדברי עורכי המחקר, נשים נוטות יותר להסתובב בחנויות ולצאת יותר פעמים לקניות - אך גברים הם ממוקדים יותר, מתכננים מראש את הקניות וקונים מספר פריטים באותה חנות.
עוד עולה מהסקר כי 33% מהגברים מגדירים את עצמם כקניינים הראשיים בבית - עלייה של 14% לעומת הנתון המקביל בשנת 1985.
נתון נוסף מתייחס לסוגיית המחיר. על-פי המחקר, גברים פחות רגישים למחיר מכיוון שהם ממוקדים במטרה - קניית המוצר והשלמת המשימה. אספקט נוסף הוא שחלק מהגברים נוטים אף לדבר על מחירים גבוהים ולייצר תחושה שלא הייתה בעיה להוציא סכום גבוה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.