שנה בדיוק אחרי הפרסומת הוויראלית שלהם לחברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס שהגיעה ל-105 מיליון צפיות ביו-טיוב, שתי אגדות הספורט - ליאו מסי וקובי בראיינט - חוזרים לשתף פעולה בפרסומת חדשה לחברת התעופה.
הפעם הם הולכים צעד קדימה כדי להציג את שלל היעדים שאליהם מגיעה טורקיש איירוויז. במסגרת הפרסומת מתחרים מסי ובראיינט מי מצלם את עצמו בתמונות יותר מעניינות ובאתרים יותר אטרקטיביים ואקזוטיים בעולם.
הפרסומת, תחת השם "The Selfie Shootout", מציגה את אחד הטרנדים הגדולים של השנה האחרונה בדיגיטל ואת המילה "Selfie" (צילום עצמי), שנבחרה לאחרונה על-ידי מילון אוקספורד למילה הרשמית של 2013.
זה מתחיל עם מסי ברוסיה, ממשיך עם בראיינט בחומה הסינית, מסי באיים המלדביים, בראיינט בקייפטאון ועד למפגש הלא כל-כך מפתיע של שניהם באיסטנבול.
בשנה שעברה שיתפו השניים פעולה לראשונה בפרסומת לחברת התעופה הטורקית, במסגרתה התחרו מסי ובראיינט על תשומת-ליבו של מעריץ צעיר עם טריקים שונים בכדור, ניפוח בלונים ועוד, עד שבסוף הילד נכנע למשהו אחר שבאמת שבה את ליבו.
הפרסומת הישנה:
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.