רשת השידור FOX מכרה את כל זמן הפרסום עבור גמר סופרבול 2014 - כך דיווח אתמול (ד') ניל מולקצ'י, סמנכ"ל המכירות של רשת הטלוויזיה.
על-פי הערכות, מחיר ספוט באורך 30 שניות יעמוד על 4 מיליון דולר. מדובר בעלייה לעומת נתוני השנה שעברה, אז מחיר ספוט כזה עמד על 3.7-3.8 מיליון דולר.
לדברי מולקצ'י, הסקטורים שממשיכים לבלוט בפרסום באירוע הם תעשיית המכוניות והטכנולוגיה. מפרסמים בולטים צפויים להיות יונדאי, פפסי, GoDaddy ושחקנים מרכזיים בתעשיית המשקאות והבירות.
כעת עובר הפוקוס של מחלקת השיווק של הרשת אל מלאי הפרסום בדיגיטל. המשחק יועבר בשידור ישיר ובחינם באתר של FOX, וברשת הטלוויזיה מנסים לשווק בימים אלה את הפרסומות בפלטפורמה הזאת.
בשנה שעברה צפו 10 מיליון גולשים בשידור באינטרנט, כאשר לדברי CBS - הרשת ששידרה אז את האירוע - 3 מיליון מהם צפו במקביל גם בתכנים בטלוויזיה.
עוד נמסר מהרשת כי למרות שזמן הפרסום במהלך המשחק אזל, היא ממשיכה לשווק ספוטים שישודרו לפני ואחרי המשחק.
בשנה שעברה צפו במשחק 108 מיליון צופים, וב-FOX מקווים לשבור את השיא של 111 מיליון שנרשם ב-2012. במסגרת ההיערכות לשידור תקים FOX אולפן זמני בטיימס סקוור בניו-יורק, שייפתח מספר ימים לפני המשחק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.