א' קנה את סמארטפון הדגל של LG מדגם G2, אולם המכשיר הגיע תקול, והוא נאלץ להמתין כחודש לתיקונו, אולם אז קיבל תשובה מהיבואן הרשמי שהסמארטפון אבד. רק לאחר פניית "גלובס" החברה החליטה לשלוח לו מכשיר חדש ולהאשים את חברת השילוח.
לקוחות רבים מעדיפים לשלם פרמיה על סמארטפון המגיע מהיבואן הרשמי לעומת המקביל (פארללי) וליהנות משירות ואחריות שאמורים להיות טובים יותר. אולם א', לקוח של חברת רונלייט, היבואנית הרשמית של סמארטפוני LG, גילה כי אחריות רשמית היא לא בהכרח טובה יותר.
א' רכש ב-16 באוקטובר את דגם הדגל של החברה - G2. לטענתו, לאחר כחודש בו המכשיר היה מאוחסן באריזתו המקורית, הוא רכש כרטיס סים וניסה להשתמש בו.
"ברגע שהכנסתי את הסים, המסך של הסמארטפון התכסה כולו בשלג", אומר א'. "פניתי לחנות היבואן בקניון שבעת הכוכבים, וביקשתי לקבל מכשיר חדש. בחנות לא הסכימו ושלחו את המכשיר לתיקון".
לאחר כ-3 שבועות, מספר א', הוא החליט לפנות בחזרה לחברת רונלייט, במטרה לברר מה מצבו של הסמארטפון החדש שלו. "נציג השירות ביקש ממני פרטים מזהים, ולאחר בדיקה חזר אליי ועדכן אותי שהוא לא מוצא את המכשיר ולאחר התייעצות עם המנהל יחזור עם תשובה".
בהמשך מספר א' כי לאחר יממה הוא פנה שוב לנציג, אבל זה סיפר כי הוא עדיין לא נמצא, וגם לאחר מספר ימים נוספים בחברה טענו כי הם לא מוצאים את הסמארטפון האבוד, וכי הלקוח יצטרך לחכות שיחזרו אליו.
תגובת חברת רונלייט: "היה עיכוב ובלבול בחברת המשלוחים, ולכן המכשיר הגיע אלינו בעיכוב רב. בגלל אי-הנעימות הוחלפה ערכה חדשה ללקוח. המכשיר יישלח ללקוח ולהערכתנו יסופק לו ביום רביעי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.