בעקבות מקרה פטירה טראגי של פעוט בסקוטלנד, פונה רשת איקאה ללקוחותיה בארץ ומבקשת מכל מי שיש ברשותם מנורות קיר מדגם SMILA לפנות לחברה לטובת קבלת ערכת תיקון.
הערכה מכילה תווית אזהרה, הוראות בטיחות וסרטי ולקרו נדבקים להצמדת כבל המנורה אל הקיר. במקביל החליטה החברה לעצור את מכירת המוצר בכל השווקים.
הרקע, כאמור, הוא הודעה של מכון התקנים בסקוטלנד על כך שפעוט במדינה נפטר כתוצאה מחנק, לאחר ששהה במיטתו בסמוך למנורת קיר מהדגם המדובר. נסיבות המקרה עדיין נחקרות, אולם החברה מזכירה כי כבלי מנורות משוחררים, וכל מוצר הכולל כבל או קשר כגון כיסוי חלון או וילון, עלולים להוות סכנת חנק לפעוטות וילדים קטנים - ויש להקפיד ולשמור על הכבלים מחוץ להישג ידם.
איקאה מוסרת, כי לקוחות שהמנורה נמצאת ברשותם מתבקשים לפנות לדלפק שירות הלקוחות או ליצור קשר עם המוקד הטלפוני בטלפון 09-8928888, *איקאה (*35832), לקבלת ערכת תיקון ללא עלות.
באיקאה מתנצלים על אי הנוחות שהדבר עשוי לגרום. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם שרות הלקוחות במענה הטלפוני או בדלפקי שירות הלקוחות בסניפים בראשון לציון ונתניה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.