גם נורמות צרכניות בסיסיות כמו עמידה בהבטחות אינן ברורות מאליהן, כשנתקלים בתלונה כמו זו של נ' - לקוחת פלאפון שקיבלה פנייה מנציג שימור לקוחות בעקבות כוונתה להתנייד.
הנציג הציע חבילה חדשה בעלות של 59 שקל לכל מכשיר, וסוכם על תוספת של חמישה שקלים עבור שיחות לחו"ל כלולות בחבילה.
הניוד בוטל, אולם החיוב עבור שני המכשירים היה גבוה מהמובטח. השיחה אמנם הוקלטה, אבל בחברה לא היססו להתווכח, להתנגד, למשוך את הלקוחה באף - ולבסוף להודיע לה כי אמת דיברה, אולם "הנציג טעה - ואיננו יכולים לכבד את החבילה שהוצעה לכם". דרישותיה החוזרות ונשנות לכיבוד ההסכם נפלו על אוזניים ערלות, ורק בעקבות פניית "גלובס" הודיעה החברה שהיא תזוכה על ההפרש בחשבונית הבאה. נ', כשלעצמה, תחליט בינתיים אם להמשיך ולהיות לקוחת החברה.
תגובת פלאפון: "מבדיקה שערכנו נמצא כי כתוצאה מטעות אנוש עלות חבילת השיחות לחו"ל לא עודכנה למחיר שנאמר לה במעמד העסקה. זיכינו את הלקוחה בגין ההפרש לשביעות רצונה".