עכשיו זה רשמי: לאחר שבועות ארוכים של מו"מ, הפרסומאי יורם לוי מצטרף כשותף למשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער - כך נודע ל"גלובס". לוי ייכנס כשותף שווה לטל ברוקנר ועופר יער ויחליף את יגיל נטע ממייסדי המשרד, שאינו פעיל בשנים האחרונות.
לוי הוא כיום איש הקריאייטיב הבכיר והממותג ביותר שקיים בתעשיית הפרסום. עד לפני מספר חודשים ניהל לוי את הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי ונחשב לגורם חשוב למהפך הקריאטיבי שהתחולל במשרד בשנים האחרונות. קודם לכן עבד במשך 13 שנה בשלמור-אבנון-עמיחי ונחשב ליד ימינו של גדעון עמיחי. לוי שאף תקופה ארוכה להפוך להיות שותף ובעל מניות במשרד פרסום, וכשהתברר שבקבוצת פובליסיס (המחזיקה בבאומן) לא תצא שאיפתו לפועל הוא החליט לפרוש ולחפש את דרכו.
ברוקנר-נטע-יער הוא מהמשרדים הבודדים בתעשייה שעשו בשנים האחרונות קפיצת דרך משמעותית קדימה. המשרד הוקם לפני 15 שנה על-ידי טל ברוקנר ויגיל נטע. בתוך פחות מעשור הוא הפך ממשרד קטן שנמצא מחוץ לדירוג 20 המשרדים הגדולים, שיושב לבטח בתוך העשירייה.
כעת, במשרד החליטו ללכת צעד נוסף קדימה ולבדל את המשרד באופן מובהק מהאחרים, ע"י הצבת שני בעלי משרד מתחום הקריאייטיב בחזית.
מדובר במהלך יוצא דופן, כי המבנה המקובל בשנים האחרונות בקרב משרדי הפרסום, כשמדובר בשותפים, הוא חיבור של מובילים מדיסציפלינות שונות. המבנה שאליו מכוון המשרד במתכונתו החדשה לוקח השראה מהמבנה של באומן-בר-ריבנאי טרם יציאת השותפים, כששוני ריבנאי ומיקי בר - שניהם אנשי קריאייטיב דומיננטיים, היו שותפים שווים במשרד.
עופר יער, מבעלי המשרד, אמר בתגובה כי צירוף שותף שהוא גם איש קריאייטיב נולד מתוך הסתכלות על הענף: "בעבר, רוב בעלי המשרדים היו פרסומאים וטאלנטים, ולקוחות קיבלו שירות מהבעלים עצמם. ככל שהמשרדים גדלו, נהיה קשה לפרסומאים לשמור על רמת שירות כזאת. לענף נכנסו הרבה מנהלים ושותפים שהם לא אנשי פרסום, מה שהעמיק עוד יותר את הבעיה עבור הלקוחות. משרדים שירצו להתקדם יהיו חייבים לחזק את שורותיהם באנשי פרסום אמיתיים, ששמם יהיה רשום גם על הדלת, כי הלקוח רוצה לשבת עם הבעלים. אני מאמין שהחיבור של שלושתנו נותן לנו יתרון משמעותי בנקודה הזאת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.