הקמפיין של יוניליוור למותג דאב הוא הוויראלי ביותר השנה ברשת. הקמפיין, Real Beauty Sketches, זכה ל-135 מיליון צפיות ברשת.
הקמפיין עלה לראשונה בחודש אפריל ונועד להמחיש את הדימוי העצמי הנמוך של נשים. הנשים בפרסומות תיארו את עצמן לצייר אשר לא ראה אותן בפועל. לאחר מכן הצייר הכין ציור נוסף של האישה שהתבסס על תיאור של אדם נוסף. בפועל, נוצרו שתי גרסאות - בזאת שהנשים תיארו הן נראו פחות טוב ומלאות פגמים, ובזאת שהאדם הנוסף תיאר הן היו הרבה יותר יפות וקרובות למציאות.
המטרה הייתה לגרום לנשים ברחבי העולם להרגיש טוב יותר עם עצמן ולהתמודד עם הדימוי העצמי שלהן בצורה טובה ומציאותית יותר. הקמפיין זכה בפרס הגבוה ביותר בפסטיבל הפרסום בקאן - גרנד פרי טיטניום, וצוין לשבח באירועים נוספים.
למקום השני הגיעה פרסומת של גוגל לדפדפן כרום. הפרסומת זכתה ל-95 מיליון צפיות, והיא נשאה מסר פשוט: כרום בכל מקום.
הפרסומת המשעשעת של חברת התעופה טורקיש איירליינס, שכללה קרב צילומי "סלפי" בין ליאו מסי לקובי בראיינט, הגיעה למקום השלישי עם 92 מיליון צפיות.
השחקן ז'אן קלוד ואן דאם והפרסומת לוולבו, שבה הוא מבצע שפגט בין שתי משאיות, נמצאת במקום הרביעי, לאחר שהשיגה 77 מיליון צפיות.
את החמישייה הפותחת סוגרת הפרסומת של חברת המים אביאן, שבה אנשים מביטים במראה ורואים את עצמם בתור תינוקות.
הדירוג וספירת הצפיות של "אד אייג'" מתבססים על שורה של אתרי וידיאו (ולא רק יו-טיוב). עם זאת, יש לציין כי מפרסמים נוהגים גם לקדם בתשלום תוכני וידיאו, ומספר הצפיות הסופי מושפע גם מנתון זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.