חברת בזק השיקה ממשק לשירות עצמי כחלק מקמפיין פרסומי שאיתו עלתה לאוויר בימים האחרונים. במסגרת הממשק החדש שבנתה החברה היא מציעה ללקוחות להתחבר לכל ספק אינטרנט שהם רוצים דרך האתר.
מבחינת בזק מדובר במהלך לקידום כל נושא השירות העצמי, ואולם בעיני מתחרותיה מדובר במהלך שנועד להתחרות במיזם של IBC (מיזם הסיבים האופטיים של חברת ויה אירופה וחברת החשמל), שאמור לפעול במתכונת של שירות עצמי, ולאפשר ללקוח לבחור את ספק האינטרנט או השירותים שלו מהאתר עצמו.
למתחרותיה של בזק אין ספק כי מדובר במהלך שנועד להתמודד עם כניסתה של IBC, ואולם בבזק לא רואים את הדברים כך.
בזק מקדמת כרגע מבצע שמטרתו לעודד מכירה של אינטרנט במהירות גבוהה, ובמסגרתו היא מציעה טאבלטים ללקוחות חדשים במחיר מסובסד. בקמפיין מטשטשת בזק את העובדה שהלקוח חייב לבחור ספק בנפרד מהתשתית, והיא קוראת לו להזמין ממנה חבילת תקשורת כוללת שבה אין הפרדה בין ספק התשתית וספק האינטרנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.