חברת CTV פתחה טכנולוגיה המאפשרת למדוד רייטינג ואפקטיביות של קמפיינים בשלטי החוצות הדיגיטליים, למדוד חשיפה ולאפיין את קהל היעד. מדידת שלטי החוצות הדיגיטליים, היחידה מסוגה בישראל, מבוקרת 24 שעות ביממה באמצעות סנסורים מיוחדים שפותחו על ידי חברת Metralive הישראלית ונפרשים בכל מסך באופן פרטני, ובחברה מדווחים כי ממוצע החשיפה היומי למסכיה עומד על כ-2 מיליון אנשים.
באמצעות שיטת המדידה, מקבל המפרסם מ-CTV דוח רייטינג מפורט עם חשיפה לקמפיין ואפיון הקהל, שעות שיא וצפיות חוזרות ונתונים אשר מצביעים על אפקטיביות הפרסום, כפי שהיה מקובל עד כה רק בטלוויזיה.
המערכת קולטת באמצעות סנסורים אותות מטלפונים סלולריים תוך שמירה על אנונימיות מלאה של הקהל מצד אחד ומצד שני קבלת נתונים איכותיים המעובדים לנתוני מדידה וחשיפה. האותות נקלטים רק לאחר מספר שניות בו הנהג או הולך הרגל עומד במקום ואף מתחשבת בכיוון התנועה ומשקללת רק את נהגים והולכי הרגל הרואים את השלט, כך מבטיחה שרק צופים שנחשפו לפרסומת נרשמים לצורך הניתוח ולא כלל התנועה.
גיא שנקמן, מנכ"ל CTV: "נתוני החשיפה הגבוהים למסכי החוצות הדיגיטליים, מפתיעים לעתים את חלק מהמפרסמים ואת החברות שלא התנסו בפרסום במדיה זו קודם לכן".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.