הטוטו ואיגוד הכדורסל הגיעו לסיכום על הסכם שיווק חדש ומשודרג, במסגרתו יעביר הטוטו לאיגוד 2.5 מיליון שקל לעונה הקרובה. כהשוואה, בעונה שעברה העביר הטוטו במסגרת ההסכם השיווקי לאיגוד הכדורסל כ-450 אלף שקל בלבד.
הפרסום יכלול את רוב המפעלים של איגוד הכדורסל, והכסף יועבר על-פי הפירוט הבא:1.1 מיליון שקל עבור נוער, 500 אלף שקל עבור פרסום בגביע המדינה גברים ונשים, 500 אלף שקל לליגה הלאומית ו-400 אלף שקל לכל נבחרות ישראל.
יש לציין כי מדובר בהסכם שיווקי בלבד, בנוסף מעביר הטוטו לאיגוד הכדורסל כספי תמיכה בסכום של כ-11 מיליון שקל.
מדובר בהסכם השיווק השלישי הכי גדול שמעניק הטוטו לספורט הישראלי - הראשון הוא הסכם השיווק עם ההתאחדות לכדורגל בסך 80 מיליון שקל לעונה, אחריו הסכם עם מינהלת הליגה בכדורסל שמקבלת 9 מיליון שקל לעונה (ועוד 1.5 מיליון שקל אופציונאליים לשיתוף ישראלים), ואחריו איגוד הכדורסל 2.5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.