חברת הסלולר פרטנר חושפת סקר של חברת מרקטסט שבו היא משיגה את התוצאות הגבוהות ביותר במדד חוויית הלקוח.
לטענת פרטנר, מדובר בתוצאות סקר בלתי תלוי, אשר נערך במהלך חודש יולי השנה בקרב מדגם מייצג של 451 לקוחות של חברות הסלולר הגדולות אשר פנו במהלך שלושת החודשים שקדמו לסקר למרכזי השירות של החברות.
שאלות הסקר בדקו את חוויית השירות של הנשאלים בעקבות הפנייה למרכז השירות. השאלות נערכו על-פי המדדים הקבועים של חוויית לקוח הנמדדים מדי שנה על-ידי מרקטסט.
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, ציין: "אני שמח כי אסטרטגיה זו, בה אנו דבקים מיום הקמתנו, מוכיחה את עצמה גם בשנה מורכבת זו, ואנו נמשיך ונתמיד בפעילות התומכת בה".
פרטנר זכתה בסקר לציונים הגבוהים ביותר במדד שביעות-הרצון של הלקוחות. נציגי השירות של החברה זכו לציון הגבוה ביותר על-פי הסקר במדד שביעות-הרצון באדיבות ומקצועיות השירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.