אור-צח נכסים רכשה מרובינשטיין 12 דונם בחולון

במתחם ח-500 מקודמת בשנים האחרונות תוכנית בנין עיר לפיה מתוכננות לקום על הקרקע 13,700 יחידות דיור, נוסף ל-930 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר, ופארק בן 1,200 דונם

חברת אור-צח נכסים בבעלות שמעון וצחי נאור, חתמה על הסכם אופציה לרכישת קרקע בשטח 12 דונם בשכונת ח-500 בחולון מחברת רובינשטיין. לחברה ניתן פרק זמן לגבש קבוצת רוכשים לרכישת הקרקע, תמורת סך של 23 מיליון שקל כולל מע"מ. את העסקה ליווה עו"ד ארז ספיר ממשרד עוה"ד נשיץ ברנדס ושות'.

במתחם ח-500 מקודמת בשנים האחרונות תוכנית בנין עיר לפיה מתוכננות לקום על הקרקע 13,700 יחידות דיור, נוסף ל-930 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר, ופארק בן 1,200 דונם. התוכנית הופקדה להתנגדויות וכעת נדונה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ובמועצה הארצית לתכנון ובנייה. המתחם מאופיין בריבוי בעלי קרקע, כאשר רק עם קבלת תוקף לתוכנית, יחל הליך האיחוד והחלוקה של הזכויות במתחם.

הקרקע עליה קיבלה אור צח אופציה לרכישה, ממוקמת בצד המערבי של המתחם, ויתרונה טמון בכך שנמצאת בבעלות אחת. בחודשים הקרובים צפויה אור-צח לשווק מגרשים לציבור הרחב מכלל הקרקע, על מנת לממש ולרכוש אותה מהבעלים בסוף התהליך.

"אנו מתכוונים בנוסף לשיווק יחידות הקרקע גם לבנות את הבניינים" מסר נאור, "עובדה אשר תזכה את הקבוצה הרוכשת בחסכון הנע סביב 40% לעומת רכישת דירה חדשה שעלותה הממוצעת האמירה ל 2 מיליון שקל, מחיר אשר משפחות צעירות אינן יכולות להרשות לעצמן במרבית המקרים. עדות לכך שאנו מביעים אמון מוחלט בפרויקט היא העובדה שחלק מהקרקע ישאר בבעלות החברה".

יש לציין כי עם קבלת התוקף לתוכנית, יידרשו המחזיקים ביחידות הקרקע במתחם לשלם היטלי השבחה, בגין אישור התוכנית המשביחה.