הסטארט אפ הישראלי Moovit הודיע הערב (ד') על גיוס הון שני בסך 28 מיליון דולר. Moovit הינה אפליקציה חברתית עבור משתמשי התחבורה הציבורית. האפליקציה משלבת מידע המגיע ממקורות שונים כולל מהנוסעים עצמם ומספקת מידע בזמן אמת לגבי לוחות זמנים, תכנוני מסלול וניווט.
הסטארט אפ הוקם בסוף 2011 על ידי ניר ארז (מנכ"ל החברה) רועי ביק (סמנכ"ל טכנולוגיות) וירון עברון. האפליקציה הושקה במהלך 2012 לשוק הישראלי ובתחילת 2013 החלה פריסה בערים בחו"ל.
הגיוס הנוכחי היה בהובלת סקויה קפיטל והשתתפו בו גם הקרנות שהשקיעו בחברה בסיבוב הראשון - ג'מיני ישראל וקבוצת BRM. הגיוס הנוכחי מביא את ההשקעה בחברה לסכום כולל של 31.5 מיליון דולר, לאחר שבסבב הגיוס הראשון הושקעו בחברה 3.5 מיליון דולר. החברה תשתמש בכספים שגויסו על מנת להרחיב את המידע לנוסעי התחבורה הציבורית, וכן כדי להמשיך את פריסת השירות בעולם.
ל-Moovit כבר מעל ל-3 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ו-850 אלף משתמשים בישראל. החברה מספקת שירותי מידע לנוסעי התחבורה הציבורית באמצעות הטלפונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.