חברת ברנד פור יו תייצר עבור רשת הדרגסטור ניו-פארם של קבוצת המשביר מותג פרטי שיישא את השם "ניו-פארם" - כך הודיעה היום (א') הרשת.
ברנד פור יו משמשת יצרנית המותג הפרטי "המותג" לכמה רשתות קמעונאיות, וביניהן רשת רמי לוי שיווק השקמה, רשת ויקטורי ואחרות. עבור ברנד פור יור מדובר בהרחבת הפעילות.
המותג הפרטי שתייצר ברנד פור יו לניו-פארם יכלול מוצרי ניקיון לבית ולמטבח, מוצרי טואלטיקה ומוצרים לתינוקות.
עם רכישת השליטה בניו פארם על-ידי המשביר, מוזגה פעילותה עם מחלקות הקוסמטיקה ברשת המשביר לצרכן. הרעיון היה להרחיב את הפריסה ולהתחרות בסופר-פארם, אך גם כיום הביצועים של ניו-פארם לא מזהירים.
רשת ניו-פארם מונה היום 72 סניפים, וזאת בנוסף למחלקות שהיא מפעילה בתוך רשת המשביר לצרכן וכן של מכירות הקוסמטיקה במשביר. ברבעון השלישי השנה הסתכמו המכירות ב-297 מיליון שקל והניבו רווח תפעולי של 3 מיליון שקל בלבד (1% מהמכירות).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.