אחרי איחור של למעלה מחצי שנה המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, הקופה הגדולה בישראל, יוצא לדרך. המכרז צפוי להתנהל בצורה של פנייה למציעים במסגרתו תיערך פנייה לעשרת המשרדים הגדולים שהיקף הפרסום שלהם מעל 90 מיליון דולר לפי יפעת, על מנת לקבל הצעות לטיפול בתקציב. השלב הראשון יכלול עמידה בתנאי סף ופרזנטציה של המשרד.
מנתוני יפעת פרסום עולה, כי היקף הפרסום של שירותי בריאות כללית עמד ב-2012 על כ-25.3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-7 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2011 עמד היקף הפרסום של הקופה על כ-21.3 מיליון דולר במחירי מחירון, וב-2012 על כ-25 מיליון דולר.
תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית נחשב לאחד מהתקציבים האטרקטיביים בענף. שירותי בריאות כללית מחויבת במכרז על-פי חוק חובת המכרזים, שכן היא מתוקצבת על-ידי המדינה. תקציבי הפרסום של קופות החולים נגזרים על-פי מפתח חברים לקופה. כנגזרת מכך התקציב הגדול ביותר הוא של שירותי בריאות כללית, המטופל בשנים האחרונות בחלקו הארי במקאן אריקסון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.