יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר על-ידי איגוד השיווק הישראלי. זאת, לאחר שהוביל את מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה.
המהלך כלל שלושה נדבכים: בשלב הראשון השיקה ישראכרט אתר הטבות ודיל יומי חדש. בשלב השני, השיקה החברה אפליקציה, המאפשרת ללקוחות לעשות את כל הפעולות ישירות מהסמארטפון.
יותר מ-270 אלף לקוחות הורידו את האפליקציה. בשלב השלישי, פיתחה החברה את יכולותיה לאפשר שירות תשלום ישירות מהטלפון הנייד. לצורך זה, פרסה ישראכרט תשתית טכנולוגית באלפי בתי עסק בארץ והשיקה שלושה מוצרים בסלולר. בין היתר, הושק שבב מיוחד אותו מצמידים לסלולר ובאמצעותו ניתן לשלם בבתי עסק.
כל זאת, ובשילוב קמפיין פרסומי עם הסלוגן "תכל'ס, אין על ישראכרט" בכיכובו של הקומיקאי יובל סמו, הוביל להעלאת המודעות בציבור למהלכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.