הטיפ היומי: מניה עם הרבה מנועי צמיחה שלא מתומחרים

לחברת התוכנה טופ אימג' יש "סיפור משמעותי" בתחום המובייל, והיא מציעה פתרון לתחום הבנקאות ■ במחלקת המחקר של Benchmark מעניקים לה מחיר יעד של 7 דולר - פרמיה של כ-26% על מחירה הנוכחי

חברת התוכנה טופ אימג' נסחרת במקביל ברשימה המשנית של הנאסד"ק (סימול: TISA) ובבורסה בתל אביב, לפי שווי שוק של כ-63 מיליון דולר. החברה מספקת פתרונות לניהול, זיהוי ועיבוד מידע עבור ארגונים. הטכנולוגיה מבוססת על סריקת מסמכים, שבהם קיים מידע נדרש, אשר מזוהה, מסווג ולאחר מכן עובר למערכות הניהול.

למרות הצפי לצמיחה צנועה בעסקי הליבה של טופ אימאג', אנחנו מאמינים שלחברה יש מספר רב של מנועי צמיחה שעדיין אינם מתומחרים במניה. נציין במיוחד את העובדה שלחברה יש "סיפור משמעותי" בתחום המובייל, והיא מציעה פתרון לתחום הבנקאות, שמהווה עבור המשקיעים אופציית Call זולה בתחום הצומח במהירות ובעל שולי רווח צומחים - ברגע שיהפוך למהותי.

טופ אימאג' נמצאת בעיצומו של תהליך שבו הכנסותיה נעצרות ושולי הרווח התפעולי שלה נמוכים מהותית, כתוצאה ממעבר למודל עסקי שבו תמהיל המוצרים יהיה פחות נתון לתנודתיות. המודל העסקי החדש אמור לייצר הכנסות חוזרות יציבות לאורך זמן, אולם בטווח הקצר ובטווח הבינוני תהיה פגיעה בהכנסות וברווחי החברה.

אנחנו מאמינים שטופ אימאג' הופכת למועמדת אטרקטיבית לרכישה, לאור החוזק שלה בתעשייה שבה היא פועלת, בסיס הלקוחות הבינלאומי שלה וסיפור הצמיחה שלה בשוק המובייל. היא עשויה להיות מועמדת לרכישה על ידי מספר גורמים, ובהם החברות Kofax ,ReadSoft ו-Lexmark הפועלות בתחום, כמו גם קרנות פרייבט אקוויטי. נהוג לומר "לעולם אל תאמר לעולם לא" בכל מה שקשור לרכישות בתחום התוכנה, אך אנו לא מאמינים שטופ אימאג' עשויה להירכש על ידי אחת החברות הגדולות בתחום (כגון EMC, אורקל, SAP או IBM).

למרות שמניית טופ אימאג' הכפילה את שוויה מתחילת ספטמבר, אנחנו עדיין סבורים שהחברה נסחרת בתמחור אטרקטיבי ובדיסקאונט ביחס לקבוצת ההשוואה. אנחנו מתחילים לסקר את המניה בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 7 דולר - פרמיה של כ-26% על מחירה הנוכחי.

מחלקת המחקר, Benchmark

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם