חברת רבלון הודיעה כי תצא מסין, שבה נרשמה ירידה במכירות מוצרי הקוסמטיקה שלה. כמו כן קיצצה רבלון 1,000 משרות במסגרת תוכנית ארגון מחדש שנועדה לחסוך 11 מיליון דולר בשנה - כך דווח בסוכנות רויטרס.
רבלון, הבעלים של מותג הקוסמטיקה אולמיי (Almay) ומותג הלק לציפורניים סינפול קולורס, הודיעה בדוח לרשויות הפיקוח כי פעילותה בסין הניבה כ-2% מסך הכנסות המכירה נטו. החברה דיווחה על הכנסות מכירה נטו בסך 1.43 מיליארד דולר ב-2012.
רבלון, שנמצאת בבעלות רונלד פרלמן, אמרה כי תקצץ 1,000 משרות, בעיקר בסין, כולל 940 משרות ייעוץ באמצעות צד שלישי. נכון ל-31 בדצמבר 2012 העסיקה רבלון 5,100 עובדים.
מניית רבלון, שזינקה בקרוב ל-70% מתחילת 2013, רשמה אתמול (ג') ירידה קלה בבורסת ניו-יורק.
השוק הסיני מלא בפוטנציאל עבור מותגים מערביים. שוק הקוסמטיקה הסיני גדל ביותר מפי שניים ל-22.8 מיליארד דולר בשנים 2008-2012, על-פי דוח שפרסמה במארס פונג גרופ, בהסתמך על לשכת הסטטיסטיקה הלאומית של סין.
זוהי התפתחות מבורכת מאוד לחברות כמו אסתי לאודר, יצרנית מוצרי הקוסמטיקה היוקרתיים, שמכירותיה באסיה קפצו ברבעון השלישי ב-7%, בעיקר הודות לפעילותה בסין.
לדברי לשכת הסטטיסטיקה הלאומית של סין, גדל סך מכירות הקוסמטיקה הקמעונאיות ב-13.2% בינואר-נובמבר 2013, לעומת צמיחה של 17% בכל 2012.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.