כשנה וחצי לאחר שמשרד הפרסום y&r ישראל איבד את תקציב הפרסום של טבע, חוזרים לטיפולו שניים מהמותגים: ל"גלובס" נודע כי המשרד קיבל לידיו את תקציבי הפרסום של משחות השיניים אלמקס ומרידול. שיווק שני המותגים עבר מטבע לחברת שסטוביץ שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל.
משחות השיניים מרידול ואלמקס מיוצרות על-ידי חברת גאבא, שנרכשה לפני כ-4 שנים על-ידי קולגייט פלמוליב. לאחרונה הועבר שיווק המותגים לחברת שסטוביץ, שהיא הנציגה של קולגייט פלמוליב בישראל.
y&r טיפל במותגים בעבר לאחר שהיה חלק ממערך הפרסום של טבע. המשרד קיבל לידיו את התקציב עוד בתקופת הבעלות הקודמת של השותפים שלמור-אבנון-עמיחי. הוא זכה בו במהלך מכרז בו התמודדו גם המשרדים אדלר-חומסקי ומקאן, ועד 2011 טיפל בתקציב לבד.
כשטבע נכנסה לתחום תחליפי החלב, עבר חלק זה של התקציב לטיפול אדלר-חומסקי, שכן שלמור טיפלו אז בתקציב מטרנה. לאחר המשבר שעבר המשרד עם עזיבת המייסדים הועבר רוב תקציב טבע למשרד הפרסום אדלר-חומסקי.
אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל, מסר בתגובה: "אנחנו שמחים לחזור ולטפל שוב במותגים הבינלאומיים אלמקס ומרידול. אנחנו בטוחים שיחד עם הצוות של שסטוביץ וקולגייט פלמוליב נצליח לייצר פריצות-דרך שתשים את המותגים האלה במקום הראוי להם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.