שנת 2013 הייתה שנת הפריצה הגדולה של הפרסום במובייל. הוא אמנם לא התחיל בשנה החולפת, אך בהחלט עלה וצבר תאוצה כאמצעי מדיה פרסומי לכל דבר. התרחבות השימוש בסמארטפונים ובטאבלטים נתנה את אותותיה, ויותר ויותר מפרסמים מתחילים להבין את הצורך להיות במקום שבו נמצאים המשתמשים.
על-פי נתוני חברת Millennial Media, מהמובילות בפרסום במובייל, הפרסום במובייל זינק ב-100% בין הרבעון השלישי בשנה החולפת לרבעון המקביל ב-2012.
מי שהובילה את המגמה הייתה תעשיית התרופות, עם זינוק משמעותי של 744% בין הרבעון השלישי ב-2013 לזה של 2012. ענף החדשות והתוכן הגיע למקום השני, עם זינוק גדול לא פחות בהיקף של 530%, ובמקום השלישי ניצבת תעשיית מפרסמי מוצרי הספורט, שהעלו את תקציבי הקמפיינים שלהם ב-411%.
בין המפרסמים הבולטים הנוספים בפרסום במובייל בשנה החולפת אפשר למצוא את תעשיית הבידור, ענף המסעדות, הבידור והטכנולוגיה.
בחברת Millennial Media מסבירים כי המטרה העיקרית בקרב 34% מהמפרסמים הייתה הנעת טראפיק אל האתרים שלהם באמצעות הקמפיינים במובייל. 25% מהמפרסמים מסבירים כי המטרה הייתה לייצר נוכחות במובייל, ו-22% הצביעו על כך שהמטרה הייתה יצירת מודעות למותג.
לפי חברת המחקר eMarketer, שוק הפרסום במובייל בעולם גלגל בשנה החולפת 18.16 מיליארד דולר - עלייה של 105.9% לעומת 2012.
השנה שיעור הגדילה צפוי לקטון ולעמוד על 62.1% בלבד, אך להגיע להיקף של כ-30 מיליארד דולר ברחבי העולם.
עד 2017, מעריכים ב-eMarketer, היקף הפרסום במובייל - סמארטפונים לצד טאבלטים - יגיע ל-72 מיליארד דולר - כמעט פי עשרה מהיקפו ב-2012.
הגידול בפרסום בסלולר בעולם לפי תחומים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.