רשת חדרי הילדים עצמל'ה נכנסת לתחום חדש ומשיקה קולקציית טקסטיל צבעונית ומגוונת לחדרי הילדים, בפיתוח והשקעה ראשונית של 100 אלף דולר.
הקולקציה החדשה כוללת מצעים, וילונות מעוצבים וכריות דקורטיביות בעיצובים קלאסיים ושילובי צבעים, במחירים נוחים.
חיים בשן סמנכ"ל השיווק של רשת עצמל'ה, מסר כי "ההחלטה להיכנס לתחום מוצרי הטקסטיל מהווה מבחינתנו המשך ישיר לפעילותה של החברה בשוק הילדים, במטרה להעניק לקהל לקוחותינו היצע כולל לעיצוב חדר הילדים. בשנת 2014 צפויה הרשת להתרחב ולהכניס לחנויות הרשת מוצרים נוספים מעולם הילדים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.