מספר גורמים בענף יחסי הציבור והתקשורת חברו בחודשים האחרונים להקמת לשכה חדשה ליחסי ציבור, דוברות וניו-מדיה. הלשכה החדשה הוקמה למרות שבענף פועל איגוד יחסי הציבור, אך לדברי מייסדי הלשכה, הם חשים שהוא אינו תורם משמעותית לענף.
מייסדי הלשכה החדשה, שתקרא "לשכת יועצי התקשורת והניו-מדיה", הם זאב ינאי, מנכ"ל-שותף בשטרן אריאלי&ינאי ומייסד קהילת יועצי התקשורת והדיגיטל PRguru; גילי כהן, מנכ"ל ושותף משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמיות; ואורי רודריגז-גרסיא, עיתונאי לשעבר שבשנים האחרונות משמש כיועץ תקשורת ושיווק עצמאי, שיכהן כמנכ"ל האיגוד.
מהלשכה נמסר כי משרדים בענף יחסי הציבור והניו-מדיה הביעו את תמיכתם בהקמת הלשכה החדשה, וחלקם אף הביעו נכונות לשמש כחברי הנהלה האיגוד, בהם עמירם פליישר, אלכסנדרוביץ-בן חורין, יוניק, G Group, ריפרש, ארד תקשורת, שרף תקשורת, דני לוי תקשורת, רימון-כהן-שנקמן, אלונה אריאלי-להב (סמנכ"לית תקשורת תנובה), דבי תקשורת ועוד.
בימים אלה מתגבשת רשימת חברי ההנהלה של הלשכה, שתורכב מנציגי המשרדים הוותיקים, הדור החדש, דוברים ונציגים מחברות תוכן ודיגיטל.
בדומה ללשכות אחרות, הלשכה תהיה מורכבת ממספר תאים מקצועיים של יחסי ציבור, דוברות, ניו-מדיה ופרילנסרים. התאים ייצרו פעילות מקצועית ייחודית לתתי-הענפים בתחום וייצגו את עמיתיהם מהתחום בהנהלת האיגוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.