לא צריך לחפש משקיעים: תחרות סטארט-אפים תעניק למיזם הזוכה סבב השקעה שלם, בגובה מיליוני דולרים לצד חבילת שירותים בהיקף של 20 אלף דולר. התחרות בשם Business Contest היא חלק מהכנס השנתי Marketing & Ad :Tech Israel שתיערך ב-11 בפברואר בישראל.
מי שיכול להגיש מועמדות לתחרות הם חברות מסביב לעולם שיש להם כבר מוצר בשוק ושגייסו פחות מ-1.5 מיליון דולר, כשההרשמה דרך אתר התחרות (http://www.adtechsummit.com/contest) עד ל-27 בינואר. הגמר ייערך בכנס עצמו בין ששת הפיינליסטים.
הרעיון לפרס נולד בעקבות מגמה בשנתיים האחרונות בתעשיית ההיי-טק העולמית לפיה סטארט-אפים צעירים רבים עומדים להיכחד. לא בגלל שהמוצר שלהם לא טוב דיו ולא בגלל שלא הצליחו לגייס כסף להתנעה ראשונית של המיזמים שלהם. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שיותר ויותר סטארט-אפים קמים ונולדים ומצליחים לגייס סבב סיד אבל אז נתקעים ולא מצליחים לגייס את סבב A הקריטי. על-פי נתוני חברת המחקר CB Insights, 61% מהסטארט-אפים הצעירים בארה"ב לא הצליחו לגייס כסף המשך לגיוס הראשוני שלהם. תופעה זו נקראת Series A Crunch.
הזוכה בתחרות יגייס למעשה סבב A שלם, שאותו תעניק חברת ההשקעות הישראלית OurCrowd, בהובלת ג'ון מדבד, שמאפשרת לקהל הרחב להשקיע סכומים קטנים יחסית בחברות סטארט-אפ, לצד חבילת שירותים בגובה 20 אלף דולר, שכוללת בין היתר ייעוץ משפטי, תמיכה טכנית, ייעוץ שיווקי, ייעוץ לגבי כניסה לשווקים במזרח ועוד. בין השופטים בתחרות ניתן למצוא את מנכ"ל האפינגטון פוסט ג'ימי מימן לצד סמנכ"ל בכיר לשיווק בלנובו דיוויד רומן.
לדברי לוי שפירו, מייסד הכנס Marketing & Ad:Tech Israel, "חברות בשלבים מוקדמים צריכות לקוחות וצריכות השקעה. הכנס הזה מעניק להם את שניהם". מדבד הוסיף כי "הכנס מביא מותגים וחברות מובילות כדי לבחון את עתיד השיווק. איזו דרך טובה יותר לחקור זאת מאשר להשקיע ברעיונות החדשניים ביותר?".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.