LDI הישראלית נבחרה על-ידי חברת Panini הבינלאומית להיות המשווקת בישראל של אלבום המדבקות וקלפי המשחק הרשמיים של מונדיאל 2014, שיתקיים בקיץ הקרוב בברזיל. על-פי הערכות ב-LDI, היקף המחזור בישראל יעמוד על למעלה מ-20 מיליון שקל.
חברת Panini היא המו"ל הגדול בעולם למוצרי איסוף, והשותפה הרשמית של ארגון הכדורגל העולמי פיפ"א באלבום המדבקות וקלפי המשחק של המונדיאל. היא בחרה ב-LDI להיות נציגתה הבלעדית בישראל ולהפיץ עבורה את המוצרים.
LDI היא החברה הגדולה בישראל לשיווק ומסחור מותגים בינלאומיים, והיא מייצגת בין היתר את Warner Bros, Cartoon Network, Hello Kitty, Mattel, Fox Twentieth Century, Hit Entertainment, One Direction, דרדסים, גאליס, השמינייה ועוד.
ל-Panini נוכחות בינלאומית בלמעלה מ-100 מדינות. היא מייצרת את אלבום המדבקות עבור פיפ"א מאז 1970. לחברה מחזור בינלאומי של כמיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.