תקציב הפרסום של מיקרוסופט, אחד הגדולים בעולם, צפוי לצאת בקרוב למכרז. גורמים המקורבים לחברה מסרו כי בחודשים הקרובים תיערך במיקרוסופט בדיקה לגבי מערך השיווק והפרסום שלה, שנאמד ב-1.3 מיליארד דולר.
דוברת מטעם החברה סירבה לאשר את הפרטים, אך מסרה כי החברה בוחנת מדי פעם את מערך הפרסום שלה, כדי לוודא שהיא מקבלת את מלוא השירותים הנדרשים עבורה.
קבוצות הפרסום הגדולות יתמודדו
מיקרוסופט מדורגת במקום ה-33 בדירוג המפרסמים של שנת 2012. עיקר הפרסום שלה בשנה זו היה בטלוויזיה (342 מיליון דולר), ובשנת 2013, שעבורה הנתונים עדיין לא התקבלו, היא המשיכה להשקיע בעיקר במסך הקטן.
קבוצות הפרסום WPP ופובליסיס, שנמצאות במערך הפרסום של החברה, צפויות לקחת חלק במכרז.
גם קבוצת אינטרפבליק עשויה להצטרף למכרז; בעוד שאומניקום, שמנהלת יחסים עסקיים קרובים עם אפל, כנראה תישאר בחוץ.
החברה גם עובדת עם שורה של משרדי פרסום קטנים יותר שמטפלים במותגים ספציפיים. רובם צפויים לקחת חלק במכרז בשלב הראשון או במהלך הגיבוש מחדש של מערך הפרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.