מיכאל בלוג, הידוע בכינויו מישי, הוא מראשוני השוקולטריים בארץ. הרבה לפני אופנת סדנאות השוקולד במסיבות רווקים ורווקות, שנים לפני שהתפתחה בישראל תעשייה תחרותית ענפה, שנים לפני שמקס ברנר הפך למותג - שם נרדף לשוקולד ומשם לרשת בתי קפה הנושאת את שמו - מישי נותר אותו מישי מטבעון, ויש לברך על כך שהוא שם. אחרת העניין הזה של מינון קלוריות היה משתבש.
מדי בוקר הוא מתיישב ברחבה שמבחוץ לחנות השוקולד שלו - שם גם המפעל המשפחתי הצנוע - ומדמיין טעמים חדשים, מרקמים, צורות וצירופים בלתי שגרתיים. "אין גבול לדמיון", הוא אומר, ומצביע על משטח מלבני ארוך שבו מסודרים, בשורות-שורות ובקומות-קומות, פרלינים עבודת יד עמוסים כל טוב, בשלל צורות, סגנונות, שילובים מקוריים, כולם טעימים במיוחד, שילובי שוקולד ופירות, ופרלינים דחוסי מרציפן.
טעמנו (במשורה): פרלין פינה-קולדה עם גנאש שוקולד לבן, רום ואננס; פרלין קסיס קרם אוכמניות עם שמנת ושוקולד מריר; פרלין עם תבלין הל, לימון, שוקולד לבן ושוקולד מריר; פרלין נוגט קלאסי - עם אגוז פקאן ושוקולד מריר. ואחד עם נוגט מוקצף בחמאה, עם אגוז לוז שלם, מצופה בשוקולד חלב. ויש גם שוקולד במילויי אלכוהול - פרלין קירסאו גאנש שוקולד לבן, במילוי אמרטו. וכזה אחר, משוקולד מריר, ממולא ברנדי. כולם מעולים אחד-אחד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.