תקציב הפרסום של רשת איקאה עובר למשרד הפרסום מקאן-אריקסון. התקציב, שעומד על כ-15 מיליון שקל, טופל מאז שנת 2001 באמצעות משרד הפרסום אזימוט.
רשת איקאה העולמית כוללת 347 חנויות ב-42 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ-29.2 מיליארד יורו בשנה שהחלה ב-1.9.2012 והסתיימה ב-31.8.2013. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 775 מיליון צרכנים.
אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים - השנה הודפסו 212 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך.
בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות שתי חנויות: במחלף פולג בנתניה - חנות ששטחה 25,000 מ"ר שנפתחה מחדש ב-6 במארס 2012; ובמתחם מעוין שורק בראשון-לציון - חנות ששטחה 34,000 מ"ר אשר נפתחה ב-9 במארס 2010.
בשתי החנויות יחד ביקרו מאז פתיחת הרשת למעלה מ-31 מיליון מבקרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.