קבוצת התקשורת האמריקאית דיסקברי (Discovery Communications) סיכמה על רכישת ערוץ יורוספורט, אחרי שהגדילה את אחזקותיה בערוץ הפאן-אירופי מ-20% ל-51%.
מהלך ההשתלטות של דיסקברי החל בדצמבר 2012, אז רכשה 20% מיורוספורט עבור 170 מיליון אירו, ובנוסף קיבלה אופציה בלעדית לרכוש את השליטה ביורוספורט תוך שנתיים.
על-פי דיווחים, דיסקברי תשלם כ-280 מיליון אירו עבור הנתח הנוסף, שישקף ליורוספורט שווי שוק של 902 מיליון אירו. בסך-הכול השקיעה דיסקברי 450 מיליון אירו בהשתלטות על יורוספורט.
את הלינק הראשון לכיוון השוק האמריקאי עשתה יורוספורט בספטמבר האחרון, כאשר חתמה על הסכם במסגרתו החל הערוץ להיות משודר גם בארה"ב, בתוך אחד מהערוצים של קבוצת דיסקברי.
ערוץ יורוספורט החל לשדר לפני 24 שנים. הוא משודר ב-133 בתי-אב על פני 54 מדינות ב-20 שפות. בסך-הכול כולל הערוץ היום 5 ערוצים שונים - ערוץ יורוספורט, יורוספורט2, יורוספורט HD, יורוספורט אסיה-פסיפיק ויורוספורט ניוז.דיסקברי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.