הטיפ היומי: מניית מכשור רפואי שיכולה לזנק ב-200%

מחלקת המחקר ב-Aegis Capital ממליצה על מניית LabStyle Innovations ב"קנייה" ובמחיר יעד של 6 דולר

חברת המכשור הרפואי LabStyle Innovations היא חברה ישראלית, שפיתחה אפליקציה סלולרית שהיא למעשה מעבדת בדיקות דם ניידת, ומיועדת לבדיקות עבור חולי סוכרת. זה כמה חודשים החברה נסחרת מעבר לדלפק בארה"ב (סימול: DRIO), ושווי השוק שלה הוא 40 מיליון דולר.

לתפיסתנו, לאבסטייל מתחרה באחד הסגמנטים הצומחים במהירות הגבוהה ביותר בתוך מגזר הבריאות - ניטור עצמי של רמות סוכר בדם. ככל ששכיחות מחלת הסוכרת עולה, גדל גם הצורך במערכות יעילות וידידותיות למדידת רמות סוכרת בדם באופן רציף.

הפתרון של לאבסטייל, שנקרא Dario, מספק אפליקציה סלולרית ומכשיר למדידת סוכר, עם נתונים אשר קל לפרש אותם, ויכולות אחסון מידע על רמות הסוכר באמצעות מחשוב ענן.

אנחנו מעריכים שבאמצעות Dario לאבסטייל תוכל לייצר הכנסות של כ-250 מיליון דולר בשנה בארה"ב בלבד, ובשיא יגיעו המכירות ליותר מ-400 מיליון דולר, בשנת 2019. לחברה כבר יש אישור לשיווק המוצר באירופה (CE), והיא עשויה לקבל אישור שיווק מרשות המזון והתרופות בארה"ב (FDA), במסלול הרגולטורי (k)015, בחודשים הבאים.

אנחנו מעריכים ש-Dario יתחיל להניב הכנסות בהמשך השנה, גם בארה"ב וגם באירופה, והחברה תוכל להגיע לרווחיות בתחילת 2016. ב-2014 אנו צופים מכירות של 22 מיליון דולר, שיעלו ל-88 מיליון דולר ב-2015. החברה פועלת במבנה הון יעיל והשיגה את אישור ה-CE עם גירעון מצטבר של 20 מיליון דולר בלבד.

נציין, שהערכות קרן מחלת הסוכרת העולמית הן שבשנת 2030 מספר החולים במחלה יגיע לכ-438 מיליון. שוק המוצרים לניהול מחלת הסוכרת עומד כיום על 41 מיליארד דולר, וצפוי לצמוח ל-114 מיליארד דולר בשנת 2018.

אנחנו מתחילים לסקר את מניית לאבסטייל בהמלצת "קנייה", ומחיר היעד שלנו לתקופה של 18 חודש קדימה הוא 6 דולר - פרמיה של 200% על מחירה הנוכחי.

*** מחלקת המחקר, Aegis Capital. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם