ארה"ב ויפן, שתי המדינות שמחזיקות ב-70% מנתח השוק העולמי של קמעונאות מוצרי הגולף, רשמו בתחום הזה בשנת 2013 מכירות בשווי כולל של 8.8 מיליארד דולר. כך עולה ממחקר שנערך על-ידי החברה מפלורידה Golf Datatech ו-Yano Research מטוקיו, שפרטיו פורסמו בסוכנות הידיעות "בלומברג".
כ-24 מיליון אמריקאים משחקים גולף, והם קנו במהלך 2013 ציוד בסך כולל של 5.1 מיליארד דולר. ביפן, שם כ-8 מיליון תושבים משחקים בענף הספורט, המכירות עמדו על כ-3.7 מיליארד דולר.
שוק מוצרי הגולף העולמי כולו גלגל בסך הכל כ-12.6 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.