צופי טלוויזיה התלוננו לרשות השנייה נגד הפרסומת החדשה של חברת קסטרו, שבה נראית גל גדות מבצעת "טוורקינג" (ריקוד של ניענוע אגן) לטובת קידום מותג ג'ינס חדש.
אל הממונה על תלונות הציבור ברשות, דוד רגב, הגיעו יותר מ-10 תלונות בנושא, בהן התלוננו כי הריקוד, במהלכו מנענעת גדות את ישבנה מול המצלמה, מחפיץ נשים. בתלונות אחרות נטען כי התשדיר אינו מתאים לשידור בזמן צפיית ילדים.
רגב מסר בתגובה: "אני סבור שיש מקום להגבלת שעות שידור הפרסומת ולא לפרסמה בבוקר".
ואולם, ברשות השנייה בחנו את התלונות והגיעו למסקנה כי אין מקום להטיל כל מגבלה בעניין.
מקסטרו נמסר: "סרט הפרסומת שמח, קליל, מלא בקצב וגרוב, מלא ברוח טובה ובמוזיקה סוחפת ומתחבר לטרנד הריקוד שכובש את העולם. בעקבות מאות התגובות האוהדות לקמפיין אף הוצאנו השבוע סינגל לרדיו של השיר המלווה את הסרטון".
מהרשות השנייה נמסר כי הרשות לא מצאה לנכון להגביל את שידור הפרסומת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.