איגוד השיווק הישראלי בחר היום (ה') באבי כץ, היזם והבעלים של רשת בתי-הקפה קופיקס, לאיש השיווק של שנת 2013.
כץ נבחר לאיש השיווק של השנה בזכות השקת רשת בתי-הקפה החדשה, המציעה תפריט אחיד ב-5 שקלים בלבד.
כץ פתח את רשת קופיקס בחודש ספטמבר, ותוך כמה שעות מרגע הפתיחה, כשהמקום הומה אדם, ברור היה שמדובר במהלך שובר שוק. כלי התקשורת סיקרו בהרחבה את הרשת ואת המהלך, והציבור הישראלי המשיך להגיע ולתמוך במהלך מדי יום.
בתוך כך, רשתות בתי-הקפה האחרות נחשדו באותם ימים בתיאום מחירי כוס הקפה, בניסיון לא להיכנע לדרישות הקהל הרחב להוריד מחירים.
בנוסף, כץ הוא ממקימי הרשתות הכול בדולר, ששת, כפר השעשועים וד"ר בייבי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.