פייסבוק קרובה להשלים השקה של אלמנט פרסומי חדש שיאפשר לפרסם מודעות המבוססות על המידע שהזינו הגולשים על מקום העבודה שלהם ועל התפקיד שלהם בחברה - כך פורסם באתר Digiday.
בעזרת ההשקה החדשה מקווים בפייסבוק לנגוס באחד האלמנטים המוצלחים של הרשת החברתית העסקית לינקדאין, שמאפשרת פרסום בצורה דומה.
בצורת הפרסום הזו יכולים מעסיקים אחרים לפרסם לעובדים פוטנציאליים ולנסות ולמשוך אותם אליהם. כך, למשל, פפסיקו יכולה לכוון למודעות שיגיעו במיוחד לעובדי קוקה-קולה.
היכולת לכוון לפי מקום עבודה תאפשר גם להשקיע יותר בפרסום בין עסקים (B2B), לצד מודעות גיוס עובדים.
לדברי מאט בריטון, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל MRY, פילוח שכזה יכול לעזור גם למותגים רגילים שמחפשים אחר צרכנים פוטנציאליים ויכולים להסיק ממקום עבודה של מישהו על יכולתו הפיננסית.
"אם צרכנים עובדים בגולדמן זאקס, למשל, הגיוני שיש להם הכנסה פנויה יותר", הוא אומר, ומוסיף כי מותגי יוקרה דוגמת רולקס או יגואר בהחלט ישמחו להגיע לקהלים כאלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.