רשת הטלוויזיה הברזילאית "גלובו" תכניס במהלך המונדיאל הקרוב, שייערך בקיץ במדינה הדרום אמריקאית, סך של 600 מיליון דולר מהמפרסמים השונים שלה שישקיעו באלמנטים שונים הקשורים לשידורי הגביע העולמי. כך מפרסם אתר "אד אייג'".
מדובר על שמונה מפרסמים בלבד, שכל אחד ישלם בממוצע 75 מיליון דולר עבור חשיפה בערוץ שישדר את כל 64 משחקי מונדיאל 2014. מדובר על קוקה-קולה, ג'ונסון אנד ג'ונסון, יונדאי, נסטלה, תאגיד המשקאות הברזילאי AmBev, בנק Itau, מפעילת הרשת האלחוטית Oi, ורשת הקמעונאות Magazine Luiza.
מה יקבלו המפרסמים עבור התשלום המכובד שלהם? לפחות 1,120 "אינסטרים" במהלך משחקי המונדיאל ותוכניות האולפן שיתלוו אליו, הכוללים בין היתר איזכורים ויזואלים קצרים, פרסומות באורך מלא, ועוד.
מרבית משחקי המונדיאל יסתיימו עד השעה 19:30 שעון ברזיל, במה שיאפשר ל"גלובו" להמשיך בפריים-טיים עם לוח המשדרים האופייני הרגיל שלו, שכולל בעיקר חדשות וטלנובלות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.