יאהו דיווחה הערב (ג') על תוצאותיה ברבעון האחרון של 2013 ובשנה כולה. מהדוחות עולה כי היא הצליחה לעקוף את תחזיות האנליסטים בשורה התחתונה ודיווחה על עלייה ברווח הנקי לרמה של 351 מיליון דולר או 33.5 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 273.65 מיליון דולר או 23 סנט למניה בתקופה המקבילה ב-2012. רווחי החברה הסתכמו ב-2013 ב-1.52 דולרים למניה.
בשורה העליונה החברה עמדה בתחזיות המוקדמות ודיווחה על ירידה של כ-6% בהכנסות המתואמות לרמה של כ-1.2 מיליארד דולר. זאת בהשוואה להכנסות של 1.22 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2012. ממוצע תחזיות האנליסטים עמד על רווח נקי של 39 סנט למניה על הכנסות של 1.2 מיליארד דולר.
מהנתונים עולה כי חלה ירידה שנתית של 9% בהכנסות ממודעות הפרסום של החברה, ירידה חדה יותר מהצפי בשוק. כמו כן, ההכנסות ממנוע החיפוש של יאהו ירדו ב-4% ברבעון הרביעי והסתכמו ב-464 מיליון דולר. לגבי השנה כולה, ההכנסות ממנוע החיפוש הסתכמו ב-1.74 מיליארד דולר, ירידה של 8% בהשוואה ל-2012.
"אני מעודדת מהביצועים של יאהו ברבעון הרביעי של 2013 ובשנה כולה", אמרה מנכ"לית החברה מריסה מאייר בהודעה לעיתונות. "ראינו יציבות מתמשכת בעסקים וההשקעות שלנו אפשרו לנו להביא מוצרים יפים למשתמשים שלנו ולבסס מקורות חזקים לצמיחה בהכנסות".
לאחר פרסום הדוחות מניית יאהו יורדת בשיעור של כ-3% במסחר המאוחר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.