משרד הפרסום ליאו ברנט יטפל בתקציב הפרסום של המותג יכין - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל.
יכין הוא המותג המוביל של חברת זנלכל. פעילותה העיקרית של זנלכל היא בקטגוריות של שימורי פירות וירקות, רכזי עגבניות, רוטבי בישול, רטבים מוכנים לסלטים ופסטה, תרכיזים לשתייה, חומץ ומיץ לימון לתיבול.
מדובר במותג ותיק שעושה מדי פעם "גיחות פרסום", הכוללות לא אחת גם פרסום בטלוויזיה. בעבר טיפל בו משרד הפרסום אדלר-חומסקי, שאמור היה לנסות "לנער" את המותג הוותיק שאיבד נתחי שוק מול יצרנים כגון בית השיטה, היינץ ואחרים, באמצעות מהלך פרסומי שתמך בהשקת שימורים במכלים שקופים.
בהמשך ויתרה החברה על ההתקשרות עם משרד פרסום גדול ופנתה למשרד הפרסום המגזרי אפיקים, שיצר עבורה קמפיין שסיסמתו "יכין - בא לי להכין", שהתרכז ב-4 מוצרים שהחברה פיתחה - רוטב עגבניות להכנת שקשוקה; "תירס קיד" מועשר בוויטמינים ובמינרלים; "פריכוז" - תרכיז מעגבניות טריות; ורוטב עגבניות לפסטה - תוך הדגשה שכל המוצרים הם ללא חומרים משמרים ועשויים מחומרים טבעיים בלבד.
עתה תעלה החברה בקמפיין תחת הסיסמה "יכין - בעיניים עצומות", שבמסגרתו יופיעו אנשים אמיתיים כ"שפים" עממיים, אשר ייבחרו לקמפיין על בסיס מתכונים מיוחדים שהכינו באמצעות מוצרי יכין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.